Resultaat 11 - 20 (van 90)

• ma 10 jun Workshop QR-codes Bekijk details

Van 10:00 tot 10:30 | Bibliotheek Scherpenzeel

QR-codes zijn een handige en makkelijke manier om informatie te delen en toegankelijk te maken. Veel mensen zijn niet bekend met QR-codes. We zien de codes steeds meer verschijnen op verpakkingen, affiches, in tijdschriften, kranten enz.

• di 11 jun Taal, Thee & Koffie in de bieb Bekijk details

Van 19:00 tot 20:00 | Elke week | Bibliotheek Scherpenzeel

Taal, Thee & Koffie wordt georganiseerd voor mensen die graag beter Nederlands willen spreken. In kleine groepjes wordt op informele wijze Nederlands gesproken.

• do 13 jun Digicafé Bekijk details

Van 10:00 tot 11:30 | Bibliotheek Scherpenzeel

Tijdens het DigiCafé worden er allerlei digitale tips met elkaar gedeeld. De vrijwilligers van SeniorWeb Scherpenzeel zijn aanwezig om de nodige digitale vragen te beantwoorden.

• do 13 jun Klik & Tik op de donderdagochtend Bekijk details

Van 19:00 tot 20:00 | Elke week | de Bibliotheek Scherpenzeel (Kulturhus de Breehoek)

Speciaal voor alle beginners die meer willen leren over het omgaan met de computer of tablet, organiseert de Bibliotheek Scherpenzeel gratis de cursus Klik & Tik. Elke dinsdagavond en donderdagochtend zijn de cursisten welkom in de bibliotheek om te oefenen. De Klik & Tikkers leren typen, e-mailen en internetten.

• vr 14 jun Boekverkoop bij de bieb Bekijk details

Van 14:00 tot 20:30 | Leescafé van de Bibliotheek in Kulturhus de Breehoek

Op vrijdag 21 juni houdt de Bibliotheek een verkoop van afgeschreven boeken.

• vr 14 jun Workshop: Bouw je eigen app Bekijk details

Van 16:00 tot 17:30 | Bibliotheek Scherpenzeel

Voor het maken van een app is er heel wat nodig. Het begint met het bedenken van een goed idee. Daarna moet de app ontworpen worden, zodat het er aantrekkelijk uitziet. Als het ontwerp klaar is, kan er begonnen worden met het bouwen van een prototype van de app. Tot slot moet er uiteraard ook nog getest worden.

• di 18 jun Taal, Thee & Koffie in de bieb Bekijk details

• do 20 jun Klik & Tik op de donderdagochtend Bekijk details